THE FAMILY OF DRAGONSAILORS..........

IDA Disclaimer and General Discussion
Post Reply
GaileSailing

THE FAMILY OF DRAGONSAILORS..........

Post by GaileSailing » Sun Mar 28, 2010 11:30 am

(Traduction Google)

The family of dragonsailors ……..

Since my terrible accident at sea during the Championship of France, I am recovering slowly, and after more than a month d'hospitalisation, I finally got permission to put me on chair, and I began to walking with crutches.
This unfortunate accident was still an opportunity for me to consider many aspects of life, and appreciate all the enthusiasm and expressions of support and sympathy received from the community of Sailing and Dragon in particular.
Unable to respond individually to each, I take these few lines to thank from my heart all the dragons who have touched my situation and showed me their friendship.
Soon I will join you with "Child's DREAM 4, and soon the whole team behind me mobilize more for" the promotion, development and animation of Dragon in the Mediterranean "thanks to our association" Dragon Cannes International.
Love to all.
Jean-Pierre GAILES - gailes@free.fr

La grande famille des dragonistes……..

Depuis mon terrible accident survenu en mer lors du Championnat de France, je me remets lentement, et après plus d’un mois d’d’hospitalisation, j’ai enfin reçu l’autorisation de me mettre sur fauteuil, et je commence à faire quelques pas avec les béquilles.
Ce regrettable accident fut néanmoins pour moi l’occasion de réfléchir à de nombreux aspects de la vie, et d’apprécier tous les élans et témoignages de soutien et de sympathie reçus de la communauté de la Voile et du Dragon en particulier.
Ne pouvant répondre individuellement à chacun, je profite de ces quelques lignes pour remercier du fond du cœur tous les dragonistes qui, se sont émus de ma situation et qui m’ont témoigné de leur amitié.
Bien vite je reviendrai parmi vous avec » Child’s DREAM 4 », et bien vite toute l’équipe derrière moi se mobilisera encore plus pour » la Promotion, le Développement et de l’Animation du Dragon en Méditerranée » grâce à notre association « Cannes Dragon International ».
Amitiés à tous.
Jean-Pierre GAILES - gailes@free.fr

Post Reply